نماینده ولی فقیه در استان قزوین خواستار استفاده از فرصت ایام الله دهه فجر برای معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست بصیرتی کارمندان گفت: در ایامی قرار داریم که باید با استفاده از این فرصت و برگزاری با شکوه جشن‌های انقلاب غیرت، بصیرت و آگاهی را به فرزندان خویش بیاموزیم.

امام جمعه شهر قزوین افزود: بسیاری از چپاولگران و بیت المال خواران درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، اما بصیرت و آگاهی مردم مانع از موفقیت آن‌ها شد و باید حساب مردم را تمام خائنین به انقلاب جدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین تأکید کرد: باید طوری زندگی کنیم تا در پیشگاه خداوند، ائمه اطهار و شهدا رو سفید باشیم و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی همچنین با اشاره به دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در دوران پس از انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها به موفقیت، بالندگی و رونق رسیده است که نمونه‌های آن‌ها را می‌توان در عرصه‌های عمرانی، علمی و خدماتی مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار